Praktikus táblázatok esküvő tervezéshez
Manapság már sok vállalkozás van, akik kifejezetten esküvő szervezéssel foglalkoznak. Régebben, amikor ez nem volt annyira elterjedt, az emberek saját maguknak szervezték meg az esküvőt és az utána következő lakodalmat. Esetleg a családtagok, barátok besegítettek. Ma már lassan az lesz a kuriózum, ha valaki saját magának szeretné megszervezni az álomesküvőt.
Ha te azok közé tartozol, akik szívesen megtervezik és megszervezik a saját esküvőjüket, akkor segítségedre lehetnek az esküvő tervező táblázatok. De miért is van rájuk szükség, és miben segítenek?
Miben segítenek neked az esküvő tervező táblázatok?
Az esküvő tervezése és szervezése sok részfeladatból tevődik össze, amit mind-mind össze kell valakinek fogni, nyomon kell követni a történéseket. Ha úgy döntöttél, hogy te leszel az a személy, aki összefogja az esküvő szervezői feladatokat, akkor nagy segítségedre lehetnek ezek a táblázatok.
Első körben egy ilyen esküvő tervező Excel táblázat nagy segítségedre lehet abban, hogy meghatározd a különböző időpontokat, határidőket. Itt tulajdonképpen arról van szó, hogy betervezed saját magadnak, melyik részfeladatnak mikorra kell készen lennie. Ebben vezetheted a esküvői ruha próbákat. De pl. azt is, hogy legkésőbb mikorra kell lefoglalni az esküvői helyszínt, mikorra kel leegyeztetni az esküvői fotóst, vagy vőfélyt. Összességében ez egy feladatlista lesz neked, amiben mint egy határidőnaplóban vezeted, mit, mikor és hol kell csinálnod, hogy az esküvő napjára minden klappoljon.
Az Excel táblázatok segítségedre lehetnek az esküvői költségek meghatározásánál. Itt vezetheted, hogy mennyi a ráfordítható maximum költségkeret pl. a virágokra vagy az esküvői fotókra, amit nem szeretnél majd túllépni. Illetve ide jegyezheted le azt is az illetékesekkel való egyeztetés után, hogy mennyi lesz a valós költség, amit fizetned kell. Van, ahol kérnek előleget is, ezt is fontos feljegyezni, hogy mindennel képben legyél.
A fentieken kívül a táblázatok rendkívül hasznosak lehetnek a vendéglista összeírásánál, a vendégek nyomon követésénél, hogy ki jelzett már vissza a részvételről. Összeírhatjátok egy táblázatban azt is, hogy milyen ajándékokat szeretnétek kapni az esküvőre. Ha ezt egy mással is megosztható közös táblázatba (pl. Google dokumentumok) vezetitek, akkor átküldhetitek a vendégeknek, akik saját maguk bejelölhetik benne, hogy ki mit vásárol meg nektek. Így elkerülhető, hogy 3 evőeszköz készletet kapjatok.
Táblázat sablonok az esküvőd megtervezéséhez
Esküvő tervező táblázatot akár te magad is gyárthatsz, saját igényeid szerint alakíthatod (nem kell ehhez még Excel tanfolyam sem), de vannak direkt erre a célra kialakított, dizájnos sablonok is, amibe csak az adatokat kell elkezdened vezetni. Persze ezeket is átalakíthatod, de jó, ha van egy alap, amiben elkezdheted vezetni a terveidet.
Válogass az alábbi sablonok közül, és alakítsd akár a saját ízlésed, igényeid szerint:
- Esküvői költségvetés sablon 1. »
- Esküvő költségvetés sablon 2. »
- Esküvői vendéglista sablon »
- Esküvő ajándék nyilvántartó sablon »
- Sablon esküvői meghívó nyilvántartásra »
- Esküvői zeneszám lista sablon »